ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پذیرش نسخه کاغذی به دلیل قطعی اینترنت

| دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس برخی گزارش‌ها در فضای مجازی، سازمان بیمه سلامت به ‌‌مسئولان فنی داروخانه‌ها و موسسه‌های پاراکلینیکی طرف قرارداد اعلام کرد که در صورت قطعی اینترنت، نسخه‌های کاغذی را تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ می‌پذیرد.
به گزارش ایران پزشک، گفته می‌شود که سازمان بیمه سلامت به ‌‌مسئولان فنی داروخانه‌ها و موسسه‌های پاراکلینیکی طرف قرارداد اعلام کرد: ‌‌در صورت قطعی اینترنت، پذیرش نسخ سربرگ مطب یا موسسات درمانی، با درج کد ملی بیمار در سربرگ، پس از استحقاق سنجی با کد دستوری #1666* تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ بلامانع است.

گفتنی‌ست قطعی گسترده اینترنت در روزهای اخیر موجب انتقاد بسیاری از پزشکان و بیماران در زمینه نسخه الکترونیک شده است.

طرح نسخه الکترونیک یکی از شاخص‌ترین گام‌های برداشته شده در مسیر تحقق پرونده الکترونیک سلامت است. این طرح پس از کش و قوس فراوان در سال‌های اخیر، توسط بیمه‌ها اجرایی شده و با جدیت دولت سیزدهم به مرحله اجرای سراسری در کشور رسیده است.

طرح نسخه الکترونیک در طول مسیر خود با مخالفت‌های فراوانی مواجه شد و حتی سنگ اندازی‌هایی برای به تعویق انداختن آن اتفاق افتاد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">