ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرداخت پول در پمپ‌بنزین‌ها ممنوع شد

| دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تبادل اسکناس در جایگاه های سوخت برای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع شد و پرداخت بهای سوخت از طریق کارت بانکی و تجهیزات پرداخت الکترونیک قابل انجام است.
 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در راستای تاکیدات مطرح شده از سوی وزارت بهداشت و بانک مرکزی مبنی بر آلودگی اسکناس و لزوم کاهش تبادل اسکناس، در اطلاعیه ای به مدیران پخش استان ها اعلام کرد تا نسبت به اطلاع رسانی و انجام اقدامات لازم به منظور ممنوعیت تبادل اسکناس در جایگاه های سوخت و استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک بر بستر ایستگاه های پرداخت و کارتخوان اقدام کنند.
بر همین اساس، پرداخت هزینه سوخت از روز جاری در بسیاری از جایگاه های سوخت در سراسر کشور صرفا شهروندان با کارت بانکی و از طریق کارتخوان یا پایانه های پرداخت بهای سوخت ممکن است.

 

کارت های جامانده در جایگاه های سوخت تا اطلاع بعدی در جایگاه ها نگهداری می شود
رئیس ناحیه مرکزی قم از نگهداری کارت های جامانده در مجاری عرضه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری و سهولت دسترسی مردم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، عبدالله شادمهر رئیس ناحیه مرکزی منطقه قم گفت: برای حفظ سلامت شهروندان راهکاری اتخاذ شده تا مردم با کمترین تعداد دفعات مراجعه، به کارت های به جامانده خود دسترسی پیدا کنند.
عبدالله شادمهر ادامه داد: مسئول جایگاه موظف است مشخصات کارت و نام کاربر تلمبه چی را به شرکت اعلام کرده و کارت های جامانده در محلی امن در جایگاه نگهداری تا پس از مراجعه مالک و احراز هویت و حصول اطمینان از صحت ادعا با دریافت رسید، کارت را به مالک خودرو تحویل دهد.
شادمهر افزود: در هر دهه کارت های به جامانده در مجاری عرضه به ناحیه مرکزی ارسال می شد که با شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا به صورت موقت این امر در مجاری عرضه صورت گرفته و مردم هرچه سریع تر و با کمترین مراجعه به آن دسترسی پیدا کنند.

  • ۹۸/۱۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">