ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایت خود اخبار تبلیغاتی حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می دهد.
فناوران - حضور رییس جمهور فعلی کشور در مبارزات انتخاباتی سبب شده تا روی سایت دولتی وزارت ارتباطات، اخبار تبلیغاتی حسن روحانی پوشش داده شود.
حسن روحانی هفتم اردیبهشت ماه در یکی از فرصت های تبلیغاتی رادیویی ، در «بی واسطه با ایران» به تبلیغ برنامه های انتخاباتی خود برای دولت دوازدهم پرداخت که این موضوع با پوشش خبری سایت وزارت ارتباطات همراه بود. این در حالی است که در خود خبر نیز روابط عمومی وزارت ارتباطات اذعان کرد روحانی به عنوان کاندیدای انتخابات دوازدهم در رادیو برنامه هایش را اعلام کرده است.
پس از برگزاری نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، سایت وزارت ارتباطات مجددا در این مناظره صحبت های روحانی را درباره فاوا پوشش خبری داد. این در حالی است که علاوه بر روحانی، اسحاق جهانگیری معاون اول وی و دیگر کاندیدای حاضر در این رقابت ها، ابراهیم رییسی، مصطفی هاشمی طبا و محمدباقر قالیباف هم به اظهارنظر درباره فناوری اطلاعات و ارتباطات و دولت الکترونیکی در این مناظره پرداختند و شرط انصاف این بود که حداقل در این خبر، نظرات سایر کاندیداها نیز گنجانده شود. اما سایت وزارت ارتباطات حتی از انتشار صحبت های معاون اول رییس جمهور که به نظر می رسد به نفع وی از انتخابات کناره بگیرد نیز خودداری کرد.
قاعدتا دستگاه های دولتی باید بی طرفانه عمل کرده و بدون توجه به اینکه چه کسی رییس دولت است، از دخالت در انتخابات بپرهیزند. از سوی دیگر به نظر می رسد انتشار سخنان تبلیغاتی روحانی در سایت یک دستگاه دولتی، مصداق استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای خاص است که با شعارها و وعده های دولت یازدهم نمی خواند. باید دید در روزهای آینده استفاده از سایت دستگاه های دولتی به نفع روحانی ادامه خواهد داشت؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">