ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاربرد متاورس در نیروی زمینی آمریکا

| سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

نیروی زمینی ایالات متحده معتقد است که تاکتیک های آنلاین و دنیای مجازی را باید برای جذب نسل های جوان و حفظ آنها به عنوان سرباز بپذیرد، زیرا انتظار می رود این سرویس دوباره اهداف استخدامی خود را از دست بدهد.
به گزارش سایبربان، ژنرال ماریا جرویس، جانشین فرمانده کل آموزش ارتش ایالات متحده، در 21 مه به شرکت کنندگان در سمپوزیوم ژئو اینت (GEOINT) در سنت لوئیس می گوید که نیروی زمینی، بزرگترین شاخه ارتش، باید از محیط های فراگیر استفاده کند تا آگاهی از فرصت های متعدد موجود در هنگام خدمت را افزایش دهد، به ویژه در محیط استخدامی که سخت‌ترین محیطی است که از زمان پیدایش نیروی داوطلبانه در 50 سال پیش تاکنون وجود داشته است.
این سرویس تقریباً با 15 هزار سرباز جدید، هدف مالی 2022 خود را برای استخدام از دست داد و همین امر باعث کوتاهی آن شد.
این در حالیست که کسری دیگری برای سال 2023 نیز پیش بینی می شود.
به گفته جرویس، یکی از امیدوارکننده‌ترین فناوری‌های جدید که می‌تواند به معکوس کردن این روند کمک کند، متاورس است؛ موضوعی هیجان‌انگیز که برای افراد مختلف چیزهای متفاوتی دارد، اما به ترکیب تجهیزات جانبی در دست با فضاهای دیجیتالی فراگیر، و تعامل اجتماعی از هر کجا و حضور آنلاین خارجی برای جمعیت قدیمی تر.
وی در ادامه می گوید: ما قبلاً برخی کارها را انجام می دادیم، اما دسترسی ما بسیار محدود است. و ما باید ارتباط بهتری با نسل های جوان خود داشته باشیم. متاورس می‌تواند راهی برای گسترش دسترسی ما، بهبود آگاهی از برند ما از طریق قرار دادن تبلیغات، و ایجاد تجربه‌ای باشد که می‌تواند علاقه را برانگیزد و آگاهی درباره خدمت در نیروی زمینی را برای جوانان ما افزایش دهد.

طبق موارد برتر مورد جستجو در گوگل، جستجو برای واژه متاورس به انگلیسی، در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022 به اوج خود رسید و از آن زمان کاهش یافته است.
به گفته جراویس که قبلاً تیم متقابل آموزشی محیط آموزشی مصنوعی را رهبری می کرد و وظیفه صیقل دادن جدیدترین نقشه ها و شبیه سازی های نظامی بسیار دقیق را بر عهده داشت، یک تجربه مجازی می تواند به راحتی در نسل Z و جانشین آن، نسل آلفا ایجاد شود.
نیروی زمینی در اوایل سال جاری قرارداد خود را با شرکت مکسار تکنولوژی (Maxar Technologies)، متخصص اطلاعات مکانی، تمدید کرد تا بر روی وان وورلد ترین (One World Terrain)، بخش مهمی از محیط آموزشی مصنوعی کار کنند.
جرویس می گوید که در حالی که نسل های قبلی با تبلیغات چاپی و تلویزیونی، مانند کمپین احیا شده "همه چیزی که می توانی باش" و از طریق اطلاع رسانی به جامعه مورد هدف قرار می گرفتند، نسل جدید و جوان نیاز به ظرافت جدیدی دارد.
بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص این سرویس، نیروی زمینی آمریکا، در سال 2022 پس از بیش از یک دهه تداوم، تعطیل شد. این سریال که از سوی برخی به عنوان یک تبلیغ تقبیح شده بود، به بازیکنان نکات جنگی و همچنین زندگی سربازی را نشان می داد.
جرویس می گوید: به‌کارگیری نسل بعدی سربازان و رهبران باعث می‌شود که نیروی زمینی در نوسازی شیوه‌های عملیاتی خود سرمایه‌گذاری کند. آنها به گونه‌ای متفاوت تعامل می‌کنند و می‌خواهند به گونه‌ای متفاوت درگیر شوند. و ما باید از فرآیندها و سیاست‌های الحاق عصر صنعتی خود عبور کنیم و به سمت فرآیند الحاقات و آموزش با اطلاعات دیجیتال برویم.

  • ۰۲/۰۳/۰۲

متاورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">