ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارتخوان پمپ‌بنزین‌ها فعال است

| يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: مردم همچنان می‌توانند از دستگاه‌های کارتخوان برای پرداخت پول سوخت در جایگاه‌ها استفاده کنند.

به گزارش وزارت نفت، محمدرضا موسوی‌خواه درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر توقف خرید اعتباری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: حدود یک هفته است که تغییراتی در سامانه «شاپرک» بانک مرکزی ایجاد شده است.

وی توضیح داد: در گذشته هر پولی که از طریق این سامانه پرداخت می‌شد، ظرف مدت دو تا سه ساعت در دسترس صاحب حساب قرار می‌گرفت، اما اکنون با تغییراتی که انجام شده، صاحب حساب حدود 24 ساعت بعد به پول خود دسترسی خواهد داشت که این موضوع با توجه به لزوم خرید فرآورده سوختی، برای جایگاهداران مشکلاتی ایجاد کرده است.

موسوی خواه با تاکید بر این‌که نباید هیچ وقفه‎ای در روند خدمات و سوختگیری در جایگاه‌ها ایجاد شود، تصریح کرد: درصدد هستیم با انجام تمهیداتی به جایگاه‌های عرضه سوخت در این زمینه کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: جایگاه‌داران همانند گذشته به دریافت پول سوخت از طریق دستگاه‌های کارتخوان از سوی مشتریان  موظف هستند.

  • ۹۶/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">