ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش قیمت سیم‌کارت اعتباری موقتی بود

| سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران بر اساس مصوبه‌ فعلی کاهش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول تا 12 بهمن‌ماه ادامه می‌یابد که بعد از این مدت زمان قیمت‌ها به نرخ عادی و روال قبلی خود برمی‌گردد.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ کاهش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به 12 هزار تومان اظهار کرد: این کاهش از 27 آذرماه و به مناسبت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی صورت گرفت و در حال حاضر برنامه‌ای برای ادامه این روند بعد از 12 بهمن‌ماه نداریم.

صدوقی همچنین درباره‌ واگذاری سرویس موبایل پیمنت (پرداخت از طریق تلفن همراه) تصریح کرد: این سرویس مراحل تست خود را برای انواع سیم‌کارت‌ها می‌گذارند که بعد از این مرحله زمان واگذاری آن نیز اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ارایه سرویس GPRS برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول گفت: تا چند روز آینده زمان ارائه‌ این سرویس برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز اعلام می‌شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره سیم‌کارت‌های امین یادآور شد: با استفاده از این سیم‌کارت‌ها خودروساز می‌تواند سرویس‌های مختلف را دریافت کرده و استفاده کند که نرخ اعتباری پیش‌بینی شده برای آن‌ها سالانه 20 هزار تومان است که این سیم‌کارت علاوه بر مجهز بودن به "جی پی اس" امکان مکان‌یابی خودروهای سرقتی را نیز دارد.

به گفته‌ی وی زمان واگذاری دقیق سیم‌کارت قاصدک که سیم‌کارت پیام‌رسان و ویژه پیامک است و سیم‌کارت امین هنوز مشخص نیست اما تا پیش از پایان سال جاری این واگذاری صورت می‌گیرد.

  • ۸۷/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">