ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مورد نامه‌ی سازمان تنظیم مقررات به شرکت‌های ندا مبنی بر ممنوعیت ارایه‌ی پهنای باند بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه به اماکن شخصی و عمومی گفت: توصیه‌ می‌کنیم کسانی که در این زمینه مشکل پیدا می‌کنند، مانند بخش خصوصی این مشکلات را مستند و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کنند؛ تا ما برای آن‌ها راهکار پیدا کنیم؛ چراکه بعضی مشتریان خاص وجود دارند که پهنای باند بیشتری می‌خواهند که باید نیاز آن‌ها را بررسی و مشکل را رفع کرد.

دکتر محمد سلیمانی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی اعلام محدودیت شرکت‌های ندا برای ارایه‌ی پهنای باند بیشتر از 128 kbs اظهار کرد: کاهش پهنای باند برای مشتریان خانگی مشکلی ایجاد نمی‌کند، چراکه با بررسی‌های انجام شده، کاربران خانگی نیازی بیشتر از این رقم ندارند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این پرسش که آیا این وضعیت مقطعی است یا نه؟ تصریح کرد: بر روی این مساله در حال حاضر کار می‌شود،‌ این که مقطعی است یا نیست، فعلا به شکل آزمایشی مطرح شده و ممکن است مقطعی نیز نباشد و اگر با جواب خوبی همراه بود، به همین شکل باقی می‌ماند و دلیلی به تغییر ندارد؛ اما مشکل ما مشتریان خاصی هستند که به پهنای باند بیشتری نیاز دارند که در صورت اعلام، برای آن‌ها راه حل موضعی پیدا خواهیم کرد.

  • ۸۵/۰۷/۲۸

نظرات  (۱)

... با این بررسیهایی که انجام دادید و فهمیدید که مشتریان خانگی نیازی به بیشتر از این سرعت ندارند. فکر میکنید فقط شما و رفقایتان باید از سرعت اینترنت استفاده کنید و لذت ببرید ؟ و بقیه باید لاکپشتی حرکت کنند ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">