ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف وتوقیف ماینرهای میلیاردی در یزد

| سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

پلیس در اعلام مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته از کشف ماینرهای(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) میلیاردی در یک انباری خبر داد که ارزش آن ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

ماینر دستگاهی برای استخراج ارز دیجیتال است که به آن «اسیک»(ASIC) که مختصر شده کلمه مدارهای مجتمع با کاربرد خاص است نیز گفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در ارتباط با این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از شرکت های تولیدی در یزد موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات لازم و اخذ مجوز قضائی افزود: ماموران به محل مورد نظر که یک انبار مربوط به یک شرکت در حومه شهر یزد بود اعزام و در بازرسی از آن ۱۸۴ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: متهم شناسایی و دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد ارجاع شد.

  • ۹۹/۰۷/۱۵

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">