ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف ۹۹ دستگاه ماینر از نانوایی

| يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۹۹ دستگاه ماینر استخراج رمزارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از یک نانوایی در پردیس خبر داد.
به گزارش پلیس، سرهنگ شهرام امیریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز، ماموران این پلیس یک واحد صنفی که در این امر فعالیت می کرد را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی از یک واحد صنفی(نانوایی) که به طور غیرمجاز و غیرقانونی اقدام به عمل مجرمانه استفاده از ماینرهای غیرمجاز می نمود بازدید و تعداد ۹۹ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: کارشناسان ارزش دستگاه های غیرمجاز کشف شده را بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ امیریان با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده به شهروندان توصیه کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت اقتصادی جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • ۰۲/۰۲/۱۰

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">