ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد کلاس های آموزشی دانشجویان تا پایان سال ۹۸ به صورت الکترونیکی برگزار می شود و نیاز به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.
دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: جلسه فوق العاده شورای دانشگاه امروز یکشنبه ۴ اسفند ماه برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس ­های درسی تا پایان سال  ۹۸  تصمیم گیری شد که مفاد آن به شرح زیر است.
پیرو اطلاع رسانی­ های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه های مختلف دانشجوئی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می ­رساند بمنظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان عزیز، از روز شنبه دهم اسفند ماه تا پایان سال ۱۳۹۸، تمامی کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد.
بدین ترتیب دانشجویان گرامی بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس ­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد.
در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای تمامی دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آن ها قرار خواهد داد.
در ضمن کلاس­ های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای سال ۱۳۹۸ برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس های جبرانی آنها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

  • ۹۸/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">