ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کندی اینترنت مانع دورکاری است

| شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

یک فعال حوزه کار با بیان اینکه در دورکاری باید تمام امکانات و ابزار کار برای انجام فعالیت مهیا باشد، معتقد است: تا زمانی که بسترها و زیرساخت‌ها در کشور فراهم نباشد، اجرای دورکاری موفقیت لازم را نخواهد داشت.
علی اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعتقاد به موفق نبودن دورکاری در ایران اظهار کرد: یکی از دلایل ادامه‌دار نبودن دورکاری در کشور این است که زیربنای دورکاری در کشور ما آماده نیست. در حال حاضر اینترنت که برای انجام فعالیت‌ها نیاز است، شرایط لازم را ندارد و اگر بخواهیم فرضا یک‌ سند حسابداری را ثبت کنیم، با قطعی اینترنت و تاخیر در اجرا و سرعت پایین نت مواجه هستیم.

وی افزود: معتقدم شرایط دورکاری با چنین وضعیتی نمی‌تواند در کشور موفقیت آمیز باشد. سالهای سال است که دولت‌ها درصدد استقرار دولت الکترونیکی هستند ولی هنوز تا رسیدن به آنچه مدنظر است، فاصله داریم.

اصلانی ادامه داد: فضای مجازی و اینترنت از مهمترین ابزارها برای دورکاری هستند ولی وقتی در این زمینه مشکل داریم طبعا اجرای دورکاری هم به مشکل برمی‌خورد.

این فعال حوزه کار با بیان اینکه در بحث دورکاری ارزیابی و معیار و ملاک مشخصی وجود ندارد، گفت: در دورکاری باید تمام امکانات و ابزار کار برای انجام فعالیت مهیا باشد.حتی هزینه های مربوط توسط کارفرما پرداخت می‌شود، نه اینکه افراد با هزینه شخصی پول تلفن یا اینترنت را بپردازند.

وی گفت: در تمام کشورها حقوق و مزایای افراد در حالت دورکاری به طور کامل پرداخت می‌شود و امکانات مورد نیاز در اختیار فرد قرار می‌گیرد لذا معتقدم تا زمانی که بسترها و زیرساختها در کشور فراهم نباشد، اجرای دورکاری موفقیت لازم را نخواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">