ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کیفیت مکالمات ارتباطات سیار مطلوب نیست

| دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۱ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: دولت لایحه مکلف شدن شهرداری‌ها به همکاری با مراکز مخابراتی را به مجلس ارایه می‌ کند.

سید‌حسین هاشمی ریسه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن عصر دیروز از مرکز مخابراتی اپراتور اول تلفن همراه بازدید داشتند.

وی افزود: این بازدید به دلیل علاقمندی اعضای کمیسیون و تمایل شرکت مخابرات انجام شد.

هاشمی تصریح کرد: علی رغم بحث‌هایی بسیار که درباره کیفیت ارتباطات تلفن سیار مطرح است و بهبود وضعیت نسبت به قبل هنوز ارتباطات به کیفیت مطلوب نرسیده است.

هاشمی ریسه اضافه کرد: مسئولان مرکز اپراتور اول یکی از مشکلات خود به خصوص در شهر تهران را ممانعت شهرداری از نصب سایتهای بی تی اس در برخی نقاط کور شهرعنوان کردند.

وی گفت: بر این اساس قرار است دولت لایحه مکلف شدن شهرداریها به همکاری با مرکز مخابراتی را به مجلس ارایه کند و با توجه به اینکه کمیسیون بررسی کننده لایحه نیز کمیسیون صنایع و معادن است،کمیسیون با نظر مثبت لایحه را بررسی و از آن دفاع خواهد کرد.

هاشمی گفت: مسئولان مخابرات در این بازدید اظهار کردند اقداماتی را برای بهبود کیفیت برقراری ارتباطات انجام داده‌اند و تا حدودی نیز موفق بوده‌اند.

وی افزود: در عین حال شرایط جغرافیایی تهران و قرار گرفتن شهر در دامنه کوهها و تپه ها دلیل عدم دستیابی به ارتباط مناسب اعلام شد.

هاشمی تصریح کرد: مسئولان مخابرات همچنین عنوان کردند نقاط کور در برخی بزرگراه‌ها را برطرف کرده‌اند و اقدامات لازم در سایر بزرگراهها و خیابانها نیز در حال انجام است.

  • ۸۶/۰۳/۰۷

نظرات  (۱)

کیفیت که 0 هست. عوض این بهونه ها، برید تجهیزاتتون رو به روز کنید به جای اینکه از دکلای زمان هیتلر استفاده کنین. شهرهای درندشت تر از تهران هم تو دنیا وجود داره که نه 1 اپراتور، بلکه چند اپراتور توش پوشش "عالی" دارن. با این دکلا معلومه نمیتونین پوشش بدین و کیفیت شبکه تون "..." تازه میخوان جی پی ار اس هم بدین ((: تازه همش هم مجبورین برای ظرفیت این دکلای مسخره رو زیاد کنین. شهر رو زشت کردین. حالم بهم میخوره وقتی آسمون شهرو با دکلهای "تار عنکبوتی" میبینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">