ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گلایه از قطع کامل تلفن ثابت بدهکار

| دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

برخی از مشترکان مخابرات از شیو‌های پرداخت بدهی خط قطع شده، گلایه دارند؛ از جمله اینکه وقتی خط بدهکار قطع می‌شود برقراری هر نوع ارتباط از آن خط حتی با مخابرات و برای پرداخت قبض غیرممکن می‌شود.
به گزارش فارس، برخی از مشترکان تلفن ثابت مخابرات که با مشکل قطع خط به دلیل بدهی مواجه شده اند از محدودیت راه های پرداخت قبوض برای وصل مجدد خطوط گلایه دارند.

درباره خطوطی که پس از قطع به دلیل بدهی، جمع آوری شده اند مشترک باید حتما به صورت حضوری برای وصل مجدد خط به مخابرات مراجعه کند که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

همچنین وقتی خط به دلیل بدهی قطع می شود برقراری هر نوع ارتباط برای مشترک غیر ممکن می شود و مشترک باید برای تماس با مخابرات از خط دیگری استفاده کند.

این موضوعات گلایه مشترکان را در پی داشته است.

در پیگیری این موضوع از مسوولان مخابرات، اعلام شد که الزام مراجعه حضوری برای وصل مجدد خط الزام حقوقی است و به دلیل محدودیت های قانونی، امکان انجام این فرآیند از راه های غیرحضوری فراهم نیست.

همچنین در این پیگیری، با تایید نبود امکان برقراری تماس از تلفن قطع شده حتی با مخابرات و برای پرداخت قبض، اعلام شد که شیوه های متعدد دیگری به صورت همزمان برای پرداخت قبض وجود دارد که پرداخت قبض از طریق تلفن همراه و خط ثابت دیگر را فراهم می کند.

از جمله این راه ها، شماره تماس 2000، صفحه مخابرات من در سایت شرکت مخابرات ایران و روش کد دستوری روی تلفن همراه است. 

به گزارش فارس، همچنین در برخی مواقع مشکل مشترکان در پرداخت قبوض تلفن به دلیل اختلال در سیستم پرداخت مخابرات رخ می دهد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">