ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

‪ ۱۰۰ebay‬میلیون دلار کمک بلاعوض می‌دهد

| يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس ایرانی شرکت اینترنتی "ا.بی" (‪ (ebay‬اعلام کرد که مبلغ یکصد میلیون دلار کمک بلاعوض در اختیار کشورهای درحال توسعه قرار می‌دهد.
"پیر امیدیار"، یک ایرانی‌الاصل مقیم آمریکا که موسس سیستم خرید و فروش اینترنتی "ای.بی" نیز هست اعلام کرد که این مبلغ در قالب ارقام کوچک در اختیار مردم کشورهای درحال توسعه قرار خواهد گرفت.
بنا به نوشته سایت اینترنتی "د.ا" آلمان، امیدیار این مبلغ را در اختیار دانشگاه "تافتس" آمریکا قرار داده که از طریق این دانشگاه در امور خیریه سرمایه‌گذاری و هزینه شود.
قرار است از محل سرمایه‌گذاری و درآمد این مبلغ، کمکهایی با ارقام زیر ‪ ۲۰۰‬دلار در اختیار افراد بی‌بضاعت بویژه زنان خوداشتغال و بی‌سرپرست در کشورهای فقیر گذارده شود.
امیدیار اعلام کرده که امیدوار است با تخصیص این کمکها، این امکان در اختیار افراد کم‌بضاعت قرار گیرد تا از طریق کار و تلاش، زندگی خود را سر و سامان دهند.
روزنامه "یو.اس.ای.تودی" اخیرا اعلام کرد: طبق فهرست منتشره توسط "فوربس"، امیدیار با ده میلیارد دلار اندوخته مالی، در رتبه هیجدهم فهرست ‪ ۴۰‬نفره ثروتمندین مردان آمریکا قرار دارد.
آخرین آمار منتشره حاکیست که در حال حاضر حدود ‪ ۷۰۰‬هزار نفر کاربر به صورت تمام وقت یا نیمه‌وقت در شبکه اینترنتی خرید و فروشی که توسط امیدیار ایجاد شده حضور دارند.
هم‌اکنون ‪ ۱۶۸‬میلیون نفر از کاربران کشورهای مختلف جهان در این شبکه عضویت دارند.

  • ۸۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">