ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

‪ ۱۲۰‬قرارداد IT در سمنان تصویب شد

| سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان از اختصاص بیش از ‪۱۰‬ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ‪ ۱۲۰‬قرارداد فناوری اطلاعات در این استان خبر داد.
"محسن جاویدان" صبح سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعتبار این قراردادها پس از بررسی در گروه‌های کارشناسی فناوری اطلاعات، شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان و از بین ‪ ۱۸۹‬قرارداد ارسالی، اختصاص یافته است.
وی افزود: برای اجرای قراردادهای فناوری اطلاعات استان سمنان ‪۱۰‬میلیارد و ‪ ۹۳۵‬میلیون ریال هزینه می‌شود.
جاویدان اظهارداشت: از این اعتبار ‪ ۱۰‬میلیارد و ‪ ۲۵۵‬میلیون ریال از محل بند "چ" تبصره ‪ ۱۲‬قانون بودجه و بقیه از محل طرح "تکفا" تامین شده است.
وی افزود: از این تعداد ‪ ۶۰‬طرح با اعتبار دو میلیارد و ‪ ۲۸۴‬میلیون ریال برای اجرای طرح‌های نرم‌افزاری و ‪ ۳۳‬طرح با اعتبار سه میلیارد و ‪ ۴۲‬میلیون ریال برای توسعه شبکه‌های "‪ "wan‬و "‪ "lan‬اجرا می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: برای اجرای ‪ ۲۱‬طرح آموزش ‪ ICDL‬در دستگاه‌های اجرایی این استان نیز سه میلیارد و ‪ ۷۹۳‬میلیون ریال اختصاص یافته است.
جاویدان افزود: طراحی سه وب سایت با اعتبار ‪ ۱۶‬میلیون ریال و دو طرح ایجاد واحدهای رشد علم و فناوری با اعتبار یک میلیارد ریال نیز در استان سمنان اجرا می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: برای تهیه سند بهره‌وری این استان نیز ‪ ۸۰۰‬میلیون ریال اختصاص یافته است.

  • ۸۵/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">