ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

‪IT‬ صد ‬هزارشغل ایجادکرده‌است

| چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: تاکنون فناوری اطلاعات و ارتباطات ‪ ۱۰۰‬هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.
"سهیل مظلوم" در حاشیه جلسه توجیهی انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای خوزستان به خبرنگار ایرنا افزود: امید است با راه‌اندازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و ساماندهی بازار، نظم بخشی و حمایت از پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای، سهم فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال در کشور افزایش یابد.
وی اضافه کرد: باایجاد این نظام مردمی و غیر دولتی که مراتب آن از پایین به بالاست نه تنها ارتباط شرکتها، فروشگاهها و مشاورانی که در آینده در این عرصه فعالیت خواهند کرد با یکدیگر بیشتر و هماهنگتر خواهد شد بلکه امکان ارتباط موثر با دنیای بیرون به منظور توسعه ‪ ICT‬نیز فراهم خواهد شد.
مظلوم با اشاره به اینکه اکنون برنامه ‪ ۱۰‬سال آینده جهان در زمینه ‪ICT‬ مشخص شده و ایران نیز حرکت در چارچوب آن را پذیرفته است، ابراز امیدواری کرد که روند توسعه کشور در این زمینه سریعتر شود.
نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از ‪ ۱۳‬استان کشور به دست آمده حدود هزار و ‪ ۵۰۰‬شرکت ویک هزار و ‪ ۵۰۰‬فروشگاه در زمینه رایانه مشغول فعالیت هستند.

  • ۸۴/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">