ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 آمازون هر ثانیه 398 آیتم به فروش می‌رساند و ده دقیقه قطعی احتمالی به معنای 2 میلیون دلار خسارت است.

 بسته شدن فروشگاه فیزیکی یعنی ضرر و بسته شدن فروشگاه آنلاین نیز این روزها همین معنا را می‌دهد و به همین خاطر هکرها روی این موضوع تمرکز کرده‌اند تا ایام کریسمس و سال نو را به کام فروشگاه داران تلخ کنند و البته اگر بتوانند پولی هم به جیب بزنند.
دیدیم که لشگر «بات نت‌ها» چگونه در اکتبر باهدف قرار دادن روترها و وب کم‌ها اینترنت را خواباند و با «های جک»/Hijack کردن ابزار اینترنتی ترافیک را به نفع حمله‌کنندگان تغییر داد و به همین خاطر کارشناسان کمپانی آکامای از موج جدید موسوم به «اَبَر‌حملات» سایبری /  Mega Attack خبر داد.
«جو وِبِر» پدیدآورنده پلتفرم پرداخت الکترونیکی Oink می‌گوید شاید سایت‌های بزرگی مانند آمازون بتوانند حملات هکری را پس زنند اما همچنان آسیب‌پذیر بوده و با حمله به زیرساختهای اینترنت، این سایت‌ها نیز در معرض آسیب و ضرر و زیان قرار گیرند.
به گزارش خبرآنلاین، منظور وی حمله کمپانی مدیریت بر دیان اس به نام Dyn بود که باعث شد تا گوگل دات کام و آمازون دات کام و ... برای چندساعتی غیرقابل‌دسترس شوند.
وِبِر که اینک مدیر کمپانی امنیتی Spirion است می‌گوید تجارت‌های کوچک و متوسط همچنان در معرض حمله با بات نت بوده و برخی از آنها با تهدید: پرداخت کن وگرنه روز سایبر ماندی سایتتان را آفلاین می‌کنیم؛ روبرو شدند.

  • ۹۵/۰۹/۰۷

آمازون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">