ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

100شرکت ISP وام دریافت کرده‌اند

| يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۱ نظر

رییس انجمن ISP‌ها گفت: انجمن در حال مذاکره با مسؤولان برای تبدیل شدن به اتحادیه است وفعالیت‌های انجمن ISP‌ها در این راستا قرار دارد.
مهندس «مسعود ریاضیات» در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار داشت: در رابطه با آیین نامه‌ی VOIP در حال مذاکره با مسوولان هستیم تا پیشنهاد قطعی خود را در این زمینه اعلام کنیم که ضمن رعایت مصلاح مملکتی به فعالان VOIP نیز ضربه‌ی کمتری وارد شود.

وی در مورد آیین نامه‌ی ICP‌ها گفت: یک تیم متخصص در انجمن ISP‌ها در حال اصلاح آیین نامه‌ی ICPها و کاهش تعرفه‌ی پهنای باند جهت حفظ حقوق مصرف کننده است.

مهندس ریاضیات تصریح کرد: ارتباط فیبر نوری هزینه پهنای باند را کاهش داده و کیفیت را بالا برده است که در مورد تعرفه‌ی پهنای باند وچگونگی توزیع آن میان شرکت‌های ICP در حال ارایه‌ی طرحی هستیم که نتایج آن در آینده‌ی نزدیک به وزارت ICT اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ما در حال مذاکره با مدیران و مسوولان وزارت خانه هستیم تا بستری را فراهم کنیم که در ارتباط با کلیه‌ی آیین‌نامه‌ها و مسایل مربوط به بخش خصوصی تعامل نزدیک و دائمی ‌با وزارت خانه داشته باشیم تا منافع صنف را به مسوولان انتقال دهیم تا نظر صنف را در تنظیم آیین نامه مد نظر قرار دهند.

وی در مورد اعطای وام به شرکت‌های ISP گفت: انجمن ISP‌ها برای اعطای وام یک همکاری مستقیم با وزارت خانه داشت که پرونده‌ی مدارک متقاضیان پس از تکمیل و بررسی توسط انجمن ISP‌ها به وزارتخانه فرستاده شد.

ریاضیات تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 100 پرونده را به نتیجه رسانیدیم وبقیه‌ی پرونده‌ها در حالی بررسی است.

وی با بیان این که وزارت ICT برای تدوین مقرراتی برای طبقه بندی کیفی شرکت‌های اینترنتی با انجمن ISP‌ها قرار داد وگفت: طبق مقرراتی که وجود دارد انجمن ISP‌ها با تعیین استاندارد مشخص و رتبه‌بندی شرکت‌های بر اساس معیارهای معین از توزیع و فعالیت شرکت‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

  • ۸۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۱)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما اینجانب در شاهین شهر با راه اندازی یک ویرچوال ای اس پ به صورت یک برنامه درسی دی با تکنولو‍ژی برتر موفق شدم روش کار و حتی قیمت های بالای اکانت را پایین بیاورم (بسیار بالا بود در حدود ساعتی 4000 ریال) ولی طمع اطرافیان که تفکر بازاری دارند از ادامه کار بازماندم تنها راه را در دایر کردن ای اس پ می بینم تقاضا دارم مرا راهنمایی کنید با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">