ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۵۵۰ هزار میلیارد تومان معامله در سامانه ستاد

| چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر صمت گفت: هرچقدر بتوانیم سامانه‌هایمان را تقویت کنیم و هوشمندی‌مان را در نظام تجاری، گردش پول کشور و شاخص‌های مختلفی که جریان زنجیره‌های کالا را شکل می‌دهد، ارتقاء دهیم، خود به خود در کشف جرائم و مواردی که بعدا می‌تواند برای ما هزینه‌های امنیتی ایجاد کند، موفق‌تر عمل و پیشگیری می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، شاه میرزایی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار و از سامانه مزایده الکترونیکی و فروش اموال و املاک به صورت ویدیو کنفرانسی با استان‌های کشور بهره‌برداری شد، اظهار کرد: هرچقدر بتوانیم سامانه‌هایمان را تقویت کنیم و هوشمندی‌مان را در نظام تجاری، گردش پول کشور و شاخص‌های مختلفی که جریان زنجیره‌های کالا را شکل می‌دهد، ارتقاء دهیم خود به خود در کشف جرائم و مواردی که بعدا می‌تواند برای ما هزینه‌های امنیتی ایجاد کند، موفق‌تر عمل و پیشگیری کنیم. در این زمینه رویکردی که وزارت صمت در این دولت داشته، چشمگیر بوده است.

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت افزود: در بسیاری از شاخصهایمان می‌بینیم که به اندازه کل گذشته قبل از این دولت کار شده است که نمونه بارز آن در سامانه تدارکات دولت (ستاد ایران ) به آدرس www.setadiran.ir است. از ابتدای تشکیل سامانه تدارکات (سال ۱۳۹۱ تا دی ۱۴۰۰)، ۵۵۰ هزار میلیاردتومان روی این سامانه معاملات انجام شد. از دی سال گذشته تا دی ماه امسال ۵۵۰ همت معاملات انجام شده است؛ یعنی آن ۱۰ سال با این یک سال با هم برابر است.

شاه میرزایی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه متصل شده‌اند، یادآور شد: بخش زیادی از شرکت‌کنندگان افراد حقیقی هستند و اکنون ۴۲۶ هزار نفر می‌توانند خریدار باشند که از بخش خصوصی در مزایده امروز بخش عمده افراد حقیقی هستند و این نشان دهنده این است که مردم می‌توانند در معاملات دولتی در تعامل باشند.

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت در ادامه اعلام کرد: طی یکسال حدود ۱۳۰۰ همت تنها فروش اینترنتی در کشور داریم.

وی همچنین این را هم گفت که در همکاری با ستاد مبارزه با قاچاق و ستاد مبارزه با مواد مخدر و بخش‌های مختلف تلاش خوبی شده است.

  • ۰۱/۱۱/۱۹

سامانه ستاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">