ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

70 ‬شهرتحت پوشش ایرانسل قرار می‌گیرند

| جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

تا پایان امسال حدود ‪ ۷۰‬شهر که ‪ ۵۰‬درصد جمعیت کشور را شامل می‌شوند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه اپراتور دوم قرار می‌گیرند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شرکت ایرانسل، "سرامی تاکوبونگ" رییس بخش فروش و توزیع شرکت ام.تی.ان ایرانسل ضمن اعلام این مطلب، گفت: شایعات زیادی در مورد آینده ایرانسل و اپراتور دوم در ایران وجود دارد. ولی به مردم اطمینان می‌دهیم که تا پایان امسال ‪ ۷۰‬شهر تحت پوشش شبکه اپراتوردوم قرار خواهند گرفت و مردم بزودی توسعه شبکه ایرانسل را مشاهده خواهند نمود.

وی در خصوص ورود غیرمنتظره شرکت ایرانسل به بازار تلفن همراه ایران گفت: به دستور مقامهای شرکت ارتباطات سیار مجبور شدیم چند روز زودتر وارد شبکه تلفن همراه شویم.

تاکوبونگ در مورد تغییر تعرفه‌ها افزود: در ابتدا تعرفه‌ها از سوی شرکت ایرانسل در سازمان تنظیم مقررات رادیویی ابلاغ شده بود که این تعرفه‌ها در نهایت از سوی آن سازمان تغییر یافت و هم‌اکنون این تعرفه‌ها نسبت به پیش بینی‌ها کمتر شده است.

وی ادامه داد ام.تی.ان ایرانسل درنظر دارد بالاترین کیفیت خدمات مخابراتی را برای مشترکان خود فراهم کند. مشترکان می‌توانند سیم کارتهای ایرانسل را از ‪ ۶۰۰‬مرکز توزیع در سه شهر تهران، تبریز و مشهد تهیه کنند و در ‪ ۱۵‬دقیقه سیم کارت خود را فعال کنند.

تاکوبونگ با بیان اینکه سقف اعتباری ‪ ۲۰۰‬هزار ریالی را برای رفاه حال مشتریان حذف کرده‌ایم، گفت: با توجه به بررسی بازار که انجام شد برای رفاه حال مشترکان این اعتبارات حذف شده است و سیم کارتهای ‪ ۱۵۰‬هزار تومانی ایرانسل اعتباری نخواهند بود.

"بهجتی" مدیرعامل شرکت موبایل پلاس به عنوان توزیع‌کننده سیم کارت ایرانسل اعلام کرد که در آینده نزدیک شهرهای قم، رشت، کرج و ساری تحت پوشش شبکه ایرانسل قرارخواهند گرفت و مردم این مناطق می‌توانند از خدمات اپراتور دوم استفاده کنند.

  • ۸۵/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">