ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

80 درصد مخابرات واگذار می شود

| جمعه, ۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: 80 درصد از سهام شرکت مخابرات واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ‌روز گذشته محمد سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی از فارس مبنی بر اینکه برخی شایعات درخصوص توقف عرضه سهام شرکت مخابرات در بورس شنیده شده اظهار داشت : 80 درصد از سهام شرکت مخابرات واگذار

می شود و زمان واگذاری سهام هم در اختیار شرکت خصوصی سازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های مخابرات به صورت خصوصی حجم فعالیت ها بیشتر می‌شود در ارتباط با زمان بندی مزایده اپراتور سوم اظهار داشت: زمان بندی در تمام روزنامه ها چاپ شده و مشخص است و متقاضیان یک ماه فرصت دارند اسناد مزایده را خریداری و مطالعه کنند و پس از یک زمان مشخص برای تعامل با متقاضیان اطلاع رسانی و رفع ابهام و پاسخ گویی به سوالات ، پاکت‌های پیشنهادی را تحویل می‌دهند و در موعد مقرر پاکت ها باز می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه این مزایده بین المللی است تصریح کرد: این طرح یک مشاور و ناظر بین المللی هم دارد و یک سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری در کشور صورت خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات ادامه داد: این پروژه نسل سوم اپراتور را ارائه می‌کند که مورد توجه مردم نیز قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس در ارتباط با مذاکره با یک شرکت روسی برای سرمایه گذاری در حوزه مخابرات ایران گفت: تاکنون مذاکره ای در این رابطه انجام نشده و علاقمندان خارجی سرمایه گذاری در ایران همان متقاضیان اپراتور سوم هستند که باید در مزایده شرکت کرده و برنده شوند.

سلیمانی گفت: چون این رقابت سنگین و فشرده و تعداد متقاضیان نیز از کشورهای مختلف زیاد است هر شرکتی که قیمت بالاتری بدهد و از توان فنی و تخصصی بیشتری برخودار بود برنده خواهد شد.

  • ۸۷/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">