ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

iranwsis از ‪ ۶‬ماه پیش تاکنون به روز نیست

| دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

وب سایت "ایران و جامعه اطلاعاتی" در رابطه با مسایل جامعه اطلاعاتی کشور به آدرس اینترنتی ‪ WWW.iranwsis.org‬از سوی مرکز پژوهش‌های ارتباطات راه‌اندازی شده است که از شش ماه گذشته تاکنون (‪ ۳۰‬خردادماه ‪ (۸۴‬به روز نشده است.

به گزارش حوزه آی تی ایرنا، دلیل اهمیت به روز نشدن سایت مذکور این است که کانون توجه این وب سایت، اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی و مباحث مرتبط با آن است که مرحله نخست آن آذر ماه ‪ ۸۲(‬دسامبر ‪ (۲۰۰۳‬در ژنو برگزار شد و مرحله دوم آن از ‪ ۲۵‬تا ‪ ۲۸‬آبان ماه سال جاری در کشور تونس برگزار خواهد شد.

در بخشی از این سایت آمده است که " همکاران مرکز پژوهش‌های ارتباطات امیدوارند با طرح دیدگاه اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز بیان تلاش‌های نهادهای دولتی، خصوصی و مدنی در این پایگاه اینترنتی بر آمادگی کشورمان برای حضور هر چه جدی تر در این اجلاس مهم بیافزایند."

این در حالی است که این سایت بیش از ‪ ۶‬ماه است که به روز نشده و یکماه دیگر، مرحله دوم اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعات در تونس برگزار خواهد شد.

سایت ‪ iranwsis‬در حوزه فناوری اطلاعات و همانطور که از نامش پیداست در مباحث مربوط به جامعه اطلاعاتی سایت شناخته شده‌ای محسوب می‌شود.

علت این اعتبار هم بیشتر به خاطر وجود اساتیدی است که در پس این سایت حضور داشته و به انتشار مقالات علمی و معتبر می‌پردازند.

این سایت به علت جایگاه و پشتوانه‌ای که دارد می‌تواند به تحلیل و گاه حتی جهت دهی در بحث جامعه اطلاعات کشور تبدیل شود و با ارایه مطالب قوی به بررسی نقاط ضعف و قوت این مبحث در کشور بپردازند.

  • ۸۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">