ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتهام جاسوسی سایبری هلند به ایران

| چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی هلند مدعی شدند کشور‌های چین، روسیه و ایران با استفاده از ابزار‌های جاسوسی دیجیتال این کشور اروپایی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، روزنامه «نیدرلند تایمز» روز گذشته (سه‌شنبه) در گزارشی مدعی شد کشور‌هایروسیه، چین و ایران تلاش می‌کنند اطلاعات حساس سیاسی را در هلند به دست آورند.

این رسانه محلی مدعی شد سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی هلند هشدار دادند کشور‌های چین، روسیه و ایران با استفاده از ابزار‌های جاسوسی دیجیتال، این کشور اروپایی را هدف قرار داده‌اند.

بنابر ادعای نیدرلند تایمز، از جمله اطلاعاتی که به سرقت رفته است اطلاعات مربوط به تحقیقات «ام‌اچ ۱۷» و یا فعالیت‌های ناتو است. از دیگر اتهاماتی که این روزنامه هلندی به این سه کشور وارد می‌کند آن است که پکن، مسکو و تهران تلاش می‌کنند اطلاعاتی را از شرکت‌های هلندی به نفع شرکت‌های خود به دست آورند.

نیدرلند تایمز نوشت سرویس اطلاعاتی و امنیتی هلند اعلام کرده‌ است شرکت‌های هلندی به طور کامل برای حفاظت از اطلاعات آماده نیستند و این «امنیت اقتصادی کشور را به مخاطره می‌اندازد». این سرویس از شرکت‌های این کشور خواست از استفاده از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌هایی که در این سه کشور توسعه یافته است اجتناب کنند؛ به ویژه زمانیکه این نرم‌افزار‌ها برای تبادل اطلاعات حساس استفاده می‌شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">