ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال توییتر در روسیه تمدید شد

| دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

طبق بیانیه‌ای رسمی، دولت روسیه مدت زمان کاهش سرعت آپلود محتوا در توئیتر را تا ۲۵ اردیبهشت سال جاری ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سازمان ناظر بر ارتباطات روسیه اعلام کرد طرح کاهش سرعت توئیتر را تا ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) ادامه می‌دهد.

روسیه در ۱۰ مارس سال جاری میلادی اعلام کرد در واکنش به شکست توئیتر در حذف محتوای ممنوع در این کشور، سرعت آپلود تصاویر و ویدئو در توئیتر را کاهش می‌دهد. همچنین این کشور تهدید کرد در صورت عدم همخوانی با دستورات حذف محتوا، پلتفرم مذکور را مسدود می‌کند.

این در حالی است که هفته گذشته دادگاهی در روسیه توئیتر را در سه مورد نقض قوانین مربوط به محدود کردن محتوای غیرقانونی گناهکار شناخت و به این شرکت دستور داد جریمه ای معادل ۸.۹ میلیون روبل (۱۱۷ هزار دلار) بپردازد.

رأی این دادگاه در حالی صادر شد که دو هفته قبل از آن راسکامنادزور (سازمان ناظر بر ارتباطات روسیه) تهدید کرد در صورتیکه توئیتر گام‌های لازم برای حذف محتوای ممنوع را اتخاذ نکند، طی ۳۰ روز آن را مسدود کند.

ماه گذشته میلادی این سازمان توئیتر را متهم کرد در حذف محتوای مشوق خودکشی میان کودکان و همچنین محتوا درباره مواد مخدر و هرزنگاری کودکان موفق عمل نکرده است.

  • ۰۰/۰۱/۱۶

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">