ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در شبکه موبایل تهران

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۲ نظر

ITanalyze.ir – از شب گذشته ارسال اس ام اس و برقراری ارتباط با تلفن همراه در تهران دچار اختلال شده است.

بر اساس این گزارش امکان ارسال SMS از شب گذشته در بسیاری از نقاط تهران با مشکلاتی مواجه شده است. برا این اساس به نظر می رسد که مشکلات اس ام اس به زمانی قبل تر باز می گردد چرا که طی روزهای گذشته نیز کاربرانی که اقدام به ارسال sms کرده پس از ارسال، دو پیام Pending و Delivered دریافت می کردند.

این در حالی است که SMSهای هم که پیغام Not sent را می دادند برای کاربران ارسال می شد که این مشکل موجب گمراهی کاربران شده و به همین جهت یک sms بارها برای مقصد مورد نظر ارسال می شود.

اما به مشکلات SMS مشکل عدم آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز اضافه شده است به نحوی که در حال حاضر برخی از مشترکان در نقاط مختلف شهر تهران نیز نسبت به عدم امکان برقراری تماس و همچنین قطع ناگهانی مکالمات خود ابراز گلایه می کردند.

از آنجا که تماس با مسوولان شرکت ارتباطات سیار جهت دریافت علت اختلال ها و زمان احتمالی رفع مشکلات همواره به علت تکذیب موضوع از سوی ایشان همراه شده است، از تماس با این شرکت خودداری شد.

به هر تقدیر شبکه موبایل تهران بنا به دلایلی مه هنوز علت آن مشخص نشده است، دارای مشکل است.

  • ۸۵/۱۰/۱۷

نظرات  (۲)

این ارتباطات سیار درست بشو نیست. همیشه اگرم خوب میشه موقتیه. این مدتم که خوب بود به خاطر مثلا ظرفیت سازیای سیمکارتهای جدید بود. حالا که دارن واگذار میکنن، اینجوریه. وای به حال وقتی که واگذاریها تموم شه
تو قبض مینویسن برای استفاده از خدمات به موقع قبض و پرداخت کنیدو ما پرداخت می کنیم ولی روز به روز خدمات بدتر میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">