ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اخراج یک شرکت دیگراز سرورهای آمریکایی

| شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۸۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

آی تی ایران - یک سرویس دهنده اینترنتی ایرانی دیگر نیز از سرورهای یک شرکت آمریکایی اخراج شد.
بنا براین گزارش در اطلاعیه‌ای که از سوی مرکز اطلاعاتی شرکت ایکیونیکس به شرکت ایرانی ارسال شده آمده است:‌"با سلام بتازگی خبردار شدیم که طبق قوانین تصویب شده دولت ایالات متحده آمریکا ،هیچ شرکت آمریکایی حق انجام هرگونه فعالیتی با ایران را ندارد . برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دولتی زیر مراجعه کنید: http://www.ustreas.gov/ofac
طبق این قوانین و مصوبات دولت آمریکا ،لازم است که سریعا\" سرویس دهی به شرکتهای ایرانی را قطع نمائیم . در صورت بروز هر سوالی آنرا با ما مطرح کنید اما متوجه باشید که در شرایط فعلی امکان پاسخگویی به تمامی سوالات شما نمی باشد.\"
بنا بر این گزارش در ساعت 00:55 دقیقه بامداد روز پنجشنبه مورخ 11 اسفند 1384 سرور اختصاصی سایت هاست ایران از شبکه خارج شد و تا 4:00 صبح باقی سرورهای تحت پوشش هاست ایران نیز از شبکه خارج شدند .
بنابر این گزارش در حال حاضر نسخه پشتیبان تهیه شده از کلیه اطلاعات کاربران روی سرورهای جدید نصب شده و ازعصر روز شنبه مورخ 13 اسفند 1384 سایتهای کاربران وارد شبکه می شود .
طی دو سال گذشته این چندمین شرکت ایرانی است که به بهانه تحریم از سرورهای آمریکایی اخراج می‌شود. پیش از این برخی سرویس‌دهندگان بدون هیچ اطلاع قبلی اقدام به انجام این کار می‌کردند.

  • ۸۴/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">