ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعدادی از شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه ICT در حضور معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه و هیات همراه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه کردند.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه برنامه‌های الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه و هیأت همراه در ایران، شرکت‌ها و کسب و کارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای همکاری با شرکت‌های دولتی و خصوصی روسیه ارائه کردند.

در این جلسه شرکت‌های ایرانی از بخش خصوصی که در حوزه‌های زیرساختی، تجارت الکترونیک و بخش‌های مختلف این حوزه فعالیت دارند به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه به همراه تعدادی از مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی حوزه ICT روسیه در این جلسه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، بعد از ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، مدیران این شرکت‌ها با مدیران شرکت‌های روسی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

  • ۰۱/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">