ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد

| شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - با آنکه طی روزهای گذشته اخبار و اطلاعات متعددی مبنی بر انجام مذاکراتی میان انجمن شرکت های انفورماتیک و مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در مطبوعات و سایت های مختلف مطرح شد اما شواهد نشان می دهد که این موضوع به سرانجام روشنی نرسیده است.

بر این اساس شنیده شده که تاکنون اصلاً نشستی میان طرفین یعنی میان انجمن شرکت های انفورماتیک و مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برگزار نشده است.از سوی دیگر شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نیز هیچ آمار و اطلاعاتی از نحوه برگزاری الکامپ یازدهم منتشر نکرده که این موضوع خود می تواند دلیلی بر عدم استقبال از این نمایشگاه باشد. کما این که بر اساس آمارانجمن شرکتهای انفورماتیک تا کنون تنها 14 عضو این انجمن در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

همچنین به نظر می رسد که رایزنی ها و پادرمیانی انجام شده از سوی برخی از مقامات و مسوولان جهت حل اختلاف این دو نهاد همچنان موثر نیافتاده و اختلافات همچنان پابرجاست. به هر حال آنچه فعلاً مانده بلاتکیفی در برگزاری این نمایشگاه است و سکوت طرفین دلیل اصلی این موضوع است.

  • ۸۴/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">