ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتخابات ریاست‌جمهوری الکترونیکی نیست

| شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مورد طرح انتخابات ریاست‌جمهوری تا جایی که در جریان هستم ایرادهایی بر عدم تطبیق و صدق کلی در مجمع گرفته شده است.
به گزارش تسنیم, جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری امروز در پاسخ به سؤال تسنیم در این خصوص که "آیا قانون انتخابات به خرداد 1400 می‌رسد یا خیر؟" اظهار داشت: در رابطه با دو طرحی که مجلس شورای اسلامی داشت تا این لحظه در خصوص انتخابات شوراها براساس آخرین جلسات نتیجه این بود که این طرح به این انتخابات نخواهد رسید و برای انتخابات شوراها براساس قانون گذشته عمل خواهیم کرد.

وی افزود: در مورد طرح انتخابات ریاست جمهوری تا جایی که در جریان هستم ایرادهایی بر عدم تطبیق و صدق کلی در مجمع گرفته شده است، ایرادها به مجلس داده شده و مجلس باید برطرف کند و به شورای نگهبان بفرستد و به‌نظر می‌رسد این طرح هم به انتخابات نخواهد رسید.

عرف تأکید کرد: در آخرین جلسه‌ای که با شورای نگهبان داشتیم به این جمع‌بندی نرسیدیم که در انتخابات پیشِ‌رو از صندوق الکترونیک استفاده کنیم اما با هیئت مرکزی نظارت بر شوراها به توافق رسیده‌ایم و آنها به ما اعلام کردند که "این آمادگی داریم که انتخابات را به‌صورت الکترونیکی برگزار کنیم"، نهایت این مسئله این است که به‌مانند دوره قبل در 134 شهر انتخابات الکترونیکی برگزار شده بود باز هم در این شهرها به‌صورت الکترونیکی برگزار شود یا اینکه به‌پیشنهاد وزارت کشور در کلان‌شهرها انتخابات الکترونیک داشته باشیم و از صندوق‌های الکترونیک استفاده کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">