ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا از انتشار رایگان 26 عنوان کتاب مرتبط با خانواده و فضای مجازی در سایت پلیس فتا خبر داد . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا انتشار رایگان 26 عنوان کتاب در قالب‌های مختلف شعر کودک، داستان، علمی و آموزشی را نشانه‌ای از تلاش پلیس فتا برای گسترش و تعمیق فرهنگ استفاده سالم و امن از فضای مجازی در خانواده‌ها به خصوص کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

سرهنگ رجبی ادامه داد : این مجموعه کتاب در قالب همکاری مشترک پلیس فتا و وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات در طرح صیانت از خانواده و کودکان در اینترنت(کوا) تالیف شده بودند و هدف از تهیه آنها آشنایی کودکان، نوجوانان و والدین با رفتارهای صحیح در فضای مجازی و مخاطرات آن بود.

وی افزود: در تالیف این مجموعه کتاب سعی شده است که از ظرفیت شعر، داستان و تصویر سازی برای انتقال مفاهیم مورد نظر به صورت غیر مستقیم استفاده شود و به الگویی برای سایر علاقه‌مندان به عرصه تالیف تبدیل شود.

این مقام مسئول افزود : در این مجموعه 10 عنوان کتاب، ویژه مخاطبان با گروه سنی دبستان و پیش دبستان تالیف شده و سعی گردیده تا با زبان کودکانه مهارت‌های استفاده درست از فضای مجازی به این گروه انتقال داده شود.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: 4 عنوان کتاب شعر کودک، 6 عنوان کتاب داستانی کودک، 3 عنوان کتاب داستان ویژه نوجوانان و 12 عنوان کتاب نیز در زمینه‌های فرهنگی، فناوری اطلاعات، کسب‌و کار و امنیت کاربری مجموعه کتاب‌های منتشر شده را تشکیل می‌دهند.

سرهنگ رجبی بیان داشت : پلیس فتا آمادگی دارد تا با سازمان‌ها و نهادهایی که تمایل دارند نسخه چاپی این کتاب را در اختیار بگیرند همکاری لازم را داشته باشد.

این کتاب‌ها در سایت پلیس فتا بخش دانش سایبری قسمت کتابچه‌های آموزشی،قابل دانلود است.

  • ۹۹/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">