ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد از قطع ۱۰ ساعته تلفن و اینترنت خلخال

| سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

سرپرست فرمانداری خلخال با انتقاد از قطع ۱۰ ساعته هر گونه ارتباط تلفنی و اینترنتی در این شهرستان گفت: مسئولان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردییل جوابگوی مشکلات متعدد ارتباطی ،تلفنی واینرتنتی مردم این شهرستان نیستند.

مسعود یگانه بیان کرد: قطع بیش از ۱۰ ساعته  تمامی ارتباطات تلفن داخل شهرستان ،تلفن همراه و اینترنت در روز دوشنبه زندگی مردم این شهرستان را مختلل کرد.

وی بیان کرد: قطع کامل ارتباطات تلفنی و اینترنتی شهروندان خلخال در طول روز گذشته و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب علاوه بر مختل کردن فعالیت‌های اداری و بانکی موجب تعطیلی بیشتر اماکن  صنفی و عدم امکان استفاده از کارت خوانهای بانکی شد.

یگانه اظهار کرد: در حالی که شرکت مخابرات خلخال علت قطعی ۱۰ ساعته ارتباطات تلفنی و اینترنتی این شهرستان را پاره شدن فیبر نوری در حوالی روستای بودالالو در مسیر پروژه درحال احداث چهار بانده کردن  راه اردبیل به سرچم اعلام می‌کند ولی قطعی تلفن‌های داخلی شهرستان که خارح از پوشش فیبر نوری اتصال به مرکز استان است مورد قبول  افکار عمومی این شهرستان نیست .

وی گفت: مشکلات ارتباطی خلخال تنها به مشکل پیش آمده دیروز ختم نشده و در حالی که بارها به پوشش تلفن همراه راه‌های ارتباطی این شهرستان به خصوص تنها راه اصلی خلخال به فیروزآباد و راه ارتباطی مردم منطقه به مرکز استان و تهران تاکید شده است،  اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اردبیل از تکمیل پروژه‌های احداث آنتن‌های تقویت تلفن همراه در این مسیر و سایر مسیرهای کور تلفن همراه همچنان کوتاهی می‌کند . 

  • ۰۰/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">