ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور

| چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۳۰ میلیون گیمر در کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰ بازی پر مخاطب اینترنتی به داخل کشور منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ۳۰ میلیون گیمر در کشور داریم که گیمرها در ایران میانگین ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از وعده‌هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات دادند، این است که زمان تاخیر بازی‌ها یا همان پینگ را ما بتوانیم کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش یابد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: بنده در هفته دولت وعده دادم که تا آخر پاییز یک اقدام اساسی در این حوزه انجام دهیم؛ خوشحالم که امروز اعلام کنم با تلاش همکارانم ۱۵۰ بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی‌ها را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.

زارع پور گفت: هفته آینده یک مراسمی برای رونمایی از این کار خوبی که انجام شده، خواهیم گذاشت.

به گفته وزیر ارتباطات برای یک سری دیگر از بازی‌ها ابزارهایی طراحی شده است که سرعت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه گفت: این هفته یک مرکز تماس و یک سامانه برای کسب وکار اینترنتی راه‌اندازی کردیم تا بتوانند مشکلات خود را به ما مطرح کنند. در سامانه ۱۶۴۹ و پایگاه ۱۶۴۹.ir در سراسر کشور، شیوه تمام حمایت‌ها از کسب وکارهای اینترنتی گفته شده است. هرکسی به مشکل خورده است، از طریق این سامانه‌ها مشکل خود را بیان کنند. همکاران من این مشکلات را پیگیری می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">