ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجهیز تمام ایستگاه‌های مترو تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با اولویت ایستگاه‌های نمازی و میرزای شیرازی انجام شدهذاست.

به گزارش ایسنا لیلا دودمان در جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره گزارش پیشرفت پروژه اینترنت رایگان شهری عنوان کرد: در این زمینه ضروری است سازمان حمل‌ونقل ریلی برای در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های لازم از جمله فیبر نوری به‌منظور اجرای فاز یک وای‌فای رایگان در ایستگاه‌های مترو اقدام کند.

دودمان افزود: پس از این مرحله، این سازمان موظف است ضمن برگزاری جلسه مشترک با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، نتیجه اقدامات خود را به‌صورت هفتگی به کمیسیون هوشمندسازی ارائه دهد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی در خصوص گزارش پیشرفت پروژه تفکیک پسماند از مبدأ نیز عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سازمان مدیریت پسماند در هفته آخر اسفندماه سال جاری از سامانه هوشمندسازی تفکیک پسماند از مبدأ رونمایی خواهد شد.

دودمان همچنین درباره دستور کار بررسی طرح حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد: این موضوع در قالب طرح به شورا ارائه خواهد شد و تصمیم‌گیری لازم در این خصوص در صحن انجام می‌شود. 

او به بررسی گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی نیز اشاره کرد که در جلسه مشترک با کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز درباره آن تبادل نظر شد. 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده درباره پروژه‌های هوشمندسازی سازمان ساماندهی مشاغل، هفته آینده گزارش مزایده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فرآیند یادشده به کمیسیون ارائه می‌شود. 

او ادامه داد: از سامانه‌های هوشمندسازی میدان میوه‌و تره‌بار و مکانیزه شدن صندوق‌های ۲۴ بازارچه شهرداری نیز در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. 

  • ۹۹/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">