ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت در نوروز مشکلی نخواهد داشت

| چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری ارتباطات اینترنتی بدون مشکل در ایام نوروز ۹۵ خبر داد.

محمود خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ظرفیت سازی انجام شده برای شبکه زیرساخت ارتباطی کشور، اظهار داشت: پیش بینی می شود ارتباطات بدون نقص برای نوروز ۹۵ داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برقراری ارتباطات بدون مشکل در زمان انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و تلاشهای صورت گرفته از سوی این شرکت تاکید کرد: ظرفیتهای شبکه را برای برقراری ارتباطات اینترنت نسبت به دو ماه گذشته افزایش محسوسی داده ایم.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه، ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل ۳۰۷ گیگابیت بر ثانیه بود، ادامه داد: برای نوروز ۹۵ حدود ۲۰۰ گیگابیت به ظرفیت پهنای باند اینترنت اضافه کردیم. براین اساس ظرفیت اینترنت بین الملل به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش می یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ظرفیت پهنای باند داخلی کشور نیز به ۴ ترابیت بر ثانیه رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای دسترسی به اینترنت از نظر ظرفیتهای پهنای باند در ایام نوروز، وجود ندارد و کاربران هرچه قدر که می خواهند می‌توانند از این شبکه استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">