ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی صنعت برق گفت: محدود کردن برق مراکز استخراج رمز ارز و برخی صنایع از دیروز انجام شد. 

به گزارش شرکت توانیر، از امروز بازهم تعدیل روشنایی معابر را با هدف تأمین برق مشترکان خانگی در دستور کار داریم. خاموشی روز گذشته قابل پیش بینی و اطلاع رسانی نبود.

وی افزود: با اقدامات اجرایی از امروز محدودیت‌ها برطرف شد اما این معنای عدم مدیریت مصرف توسط مشترکان نیست. این در حالی است که محدود کردن برق مراکز استخراج رمز ارز و برخی صنایع از دیروز انجام شد. همچنین برق چند دستگاه اجرایی و بانک هم که مصرف بالایی داشتند قطع شد. برق مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز با هدف حفظ حقوق مردم قطع می‌شود.

به گفته این مقام مسئول مردم در سراسر کشور با کاهش تنها ۱۰ درصدی مصرف برق، می‌توانند در تأمین پایدار برق کمک بسیار مؤثری داشته باشند. خاموش کردن لامپ‌های اضافه فعالیت کاملاً مؤثری است.

به گزارش ایرنا در همین رابطه سرپرست نهاد ریاست جمهوری درباره بیت کوین گفت: اینکه گفته می‌شود دولت از بیت کوین استفاده می‌کند، یک جفا است. دولت وارد این مسائل نمی‌شود اما در یک سال گذشته فشارهایی بود. دستگاه ماینر بیت کوین به شکل قاچاق وارد کشور شده بود که دستگاه کوچکی هم است و ورود آن کار سختی نیست. در جاهای مختلف استفاده می‌شده و فشار بر روی دولت آمد که به نوعی آن را ضابطه‌مند و قانونی کند.  

واعظی با بیان اینکه مسئله بیت کوین دو بار در کمیسیون‌های دولت مطرح شد، کسانی که می خواهند از بیت کوین استفاده کنند باید از وزارت صمت اجازه بگیرند و وزارت نیرو هم تایید ‌کند که چگونه از آن استفاده کنند گفت: بر این اساس، برای نصب در یک حدی اجازه‌هایی داده شده و معلوم است که آنها کجا هستند و می‌توانند با آنها ارتباط بگیرند و بگویند که مثلاً در ماه‌های تابستان یا روزهایی که وارونگی هوا هست، استفاده نکنید یا در روزهای سرد استفاده کنید.  

وی افزود: امروز در دولت ادعایی شد که علاوه بر کسانی که اجازه گرفتند، در برخی مرغداری‌ها و جاهای مختلف هم اینها استفاده می‌کنند که رییس‌جمهوری به وزارت اطلاعات و وزارت کشور دستور دادند با جدیت این مسئله را دنبال کنند و اگر در جایی از برق برای بیت کوین استفاده می‌شود، محکم با آنها برخورد کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">