ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بلیت جام جهانی سوژه جدید کلاهبرداران سایبری

| جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با ترفند فروش بلیت جام جهانی فوتبال هشدار داد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا انتظامی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به ترفند مجرمان سایبری مبنی بر فروش بلیت جام جهانی فوتبال اشاره و اظهار داشت:کلاهبرداران به بهانه خرید بلیط اینترنتی بازی های جام جهانی قطر، کاربران را به صفحات جعلی هدایت و اطلاعات بانکی آن‌ها را سرقت کرده و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند یا کاربران را به لینک‌های آلوده هدایت کرده و از طریق بدافزار‌ها اقدام به سوء استفاده از اطلاعات داخل گوشی آنان می‌کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد:کاربران دقت داشته و به هیچ وجه لینک‌های تبلیغاتی یا لینک‌های مشکوک دریافتی را باز نکنند.

سرهنگ رجبی به موضوع دریافت وجه و عدم ارائه بلیط به خریداران توسط کلاهبرداران اشاره و بیان داشت: افراد هوشیار باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتاده و اینطور نباشد که به ازای پرداخت پول یا بیعانه، مورد کلاهبرداری قرار گرفته و بلیط دریافت نکرده و به سفرشان نرسند؛ همچنین افراد دقت داشته باشند تا در دام مجموعه هایی که خارج از شبکه با قیمت‌های خیلی بالاتر بلیط را به فروش می رسانند قرار نگیرند.

  • ۰۱/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">