قطع برق در دیتاسنتر زیرساخت عامل اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

برخی از پیام‌رسان‌های داخلی امروز به دلیل قطع برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت با اختلال و قطعی مواجه شده بودند.

ساعاتی قبل برخی کاربران از اختلال در دو پیام‌رسان داخلی (ایتا و سروش پلاس) خبر داده‌ بودند.

اعلام روابط عمومی هر دو پیام‌رسان، علت این اختلال را قطع برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کردند که منجر به از دسترس خارج شدن خدمات آنها شده و تصریح کردند که تیم‌های فنی در حال پیگیری موضوع و حل مشکل هستند تا اتصال این سرویس، در ساعات آینده به حالت عادی برگردد.

این اختلال اکنون برطرف شده اما پیگیری ایسنا از شرکت ارتباطات زیرساخت برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره این موضوع تا زمان انتشار این خبر به نتیجه نرسید.

عضویت در تلگرام آی تی آنالیز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا