ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بی‌رمق شدن استارتاپ‌های تحویل غذا

| پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر

مروری بر 10 خبر برتر امروز دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات:

شماره 1 - اپل گوشی 4 اینچی خود بنام آیفون اس ای را به قیمت 399 دلار راهی بازار کرد.

شماره 2 - اپل همچنین آی پد 9.7 اینچی بنام آی پد پرو را رونمایی و عرضه کرد. این تبلت پس از عرضه تبلت 12.9 اینچی در سازی مناسب برای کاربران ساخته‌شده است و با قلم دیجیتالی نیز کار می‌کند.

شماره 3 - حکومت آمریکا درخواست رسمی از اپل برای باز کردن آیفون را کنار گذاشت، چراکه گفته می‌شود راهی برای خواندن اطلاعات ضارب سن برناردینو بدون شکستن قفل آیفون پیداکرده است. هفته گذشته بسیاری از مهندسان اپل گفتن اگر اپل با حکومت موافقت کند، این کمپانی را ترک خواهند کرد و هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

شماره 4 - اپل حفره خطرناکی که باعث می‌شود تا عکس‌ها از روی سیستم ارسال پیام به سرقت روند را در آی او اس 9.3 پوشاند.

شماره 5 - استارتاپ انگلیسی Tunepics که موسیقی و عکس به اشتراک می‌گذاشت، برای همیشه خاموش شد و جاستین کوک مدیر و مبدع آن اعلام کرد با شرکت‌های اتومبیل‌سازی بزرگ برای توسعه هوش مصنوعی کار می‌کند که اواخر امسال خبران را رسانه‌ای خواهد کرد.

شماره 6 - استارتاپ های دلیوری غذا آن‌چنان‌که قبلاً پیش‌بینی‌شده بود، خیلی تاپ نیستند و به همین خاطر کارشناسان سطح دو را برای آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند.

شماره 7 - «تالولا ری لی»  و «الون ماسک» در دادگاه لس‌آنجلس برگه دومین طلاق را امضا کردند.

شماره 8 - به دلیل مشکل به وجود آمده، دارندگان کیندل آمازون باید به‌سرعت تبلت خود را با اینترنت به‌روزرسانی کنند و در غیر این صورت باید بااتصال از طریق کابل این کار را انجام دهند.

شماره 9 - کمپانی آلفابت، پدر گوگل، قصد فروش کمپانی رباتیک بوستون داینامیک را دارد که در سال 2013 آن را خریده بود. تویوتا و آمازون خریداران بالقوه هستند.

شماره 10 - کارمندان EMC نگرانی مشابه به نگرانی کارمندان بلک‌بری در سال 2014 را دارند.آن‌ها پس از دیدن ایمیل موافقت خرید کمپانی‌شان توسط دل به قیمت 67 میلیارد دلار نگرانی خود را ابراز کردند. فروش بلک‌بری در سال 2014 نیز باعث شد تا کارمندان به‌شدت نگران از اوضاع آینده خود شوند.(خبرآنلاین)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">