ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال تاکید کرد و گفت: در حوزه برنامه‌ریزی این سازمان نیاز به تحول و برنامه‌های اساسی داریم.

به گزارش سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر افزود: ثبت احوال پیشرو در استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در کشور است و در حوزه برنامه‌ریزی این سازمان نیاز به تحول داریم تا شاهد خروجی مهم و اثربخش باشیم و باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصلاح فرآیندها گام‌های موثری در جهت ارتقاء این سازمان برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان ثبت احوال پیشرو در استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در کشور است و این امر را در تمام بخش‌های سازمان حاکم کرده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصص و دانش در ثبت احوال منحصر به فرد است، افزود: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش، همیاری و همکاری تمامی کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

معاون وزیر کشور بر استفاده از فناوری و ارتقای ارائه خدمات به صورت الکترونیک را یادآور شد و ادامه داد: راه اندازی مجدد صدور کارت‌های هوشمند ملی، اقدام در جهت اصلاح فرآیندها و ساماندهی امور، توجه ویژه به برنامه ریزی منابع انسانی، بررسی جهت اصلاح ساختارها، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی همکاران و همچنین شفاف سازی و عدالت محوری و کارسنجی و توزیع متناسب نیرو برخی از برنامه‌هایی است که تاکنون در جهت ارتقای سطح سازمان به آن‌ها پرداخته شده است و بطور جدی دنبال می شود.

وی افزود: از هم اکنون باید برای سال ۱۴۰۲ برنامه داشته باشیم تا بر اساس آن نیز در قانون بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات مورد نیاز را پیش بینی کنیم و درواقع باید نیازها را شناسایی کرده تا بدانیم چه اقداماتی باید صورت گیرد و سال ۱۴۰۲ را براساس امورات جدید و منابع مناسب، پیش ببریم.

کارگر بااشاره به اقدامات لازم جهت ساماندهی وضعیت پست‌های مدیریتی در ادارات کل استان‌ها بر شناسایی افراد توانمند برای مناصب مدیریتی تاکید کرد و گفت :موضوعاتی از قبیل روحیه جهادی، مسئولیت پذیری، مهارت‌های ارتباطی، داشتن روحیه تیمی، آینده نگری، هدفگرایی و تعهد سازمانی و نظارت و کنترل به عنوان ضرورت انتخاب افراد  است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">