ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترامپ: به توییتر برنمی‌گردم

| يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دیروز ایلان ماسک، مدیر جدید توئیتر یک نظرسنجی درباره احیای حساب کاربری دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا برگزار کرد. اما پس از آنکه نظر سنجی تمایل پاسخ دهندگان به بازگشت ترامپ به پلتفرم را نشان داد، رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد هیچ علاقه ای به بازگشت به شبکه اجتماعی مذکور ندارد.

این درحالی است که دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۱ میلادی و پس از حمله حامیانش به کنگره به دلیل ترویج خشونت از حضور در توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک منع شده بود.

روز گذشته حدود ۱۵ میلیون کاربر توئیتر در نظر سنجی ماسک شرکت کردند و ۵۱.۸ درصد از رای دهندگان خواهان بازگشت وی به این پلتفرم بودند. مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر در پیامی نوشت: مردم نظرشان را اعلام کردند. حساب کاربری ترامپ احیا می شود.

حساب کاربری رییس جمهور سابق آمریکا با بیش از ۸۸ میلیون فالور در ۸ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی مسدود شد. در این میان پس از احیای حساب وی توسط توئیتر تا ساعت ۲۲ به وقت محلی آمریکا ۱۰۰ هزار کاربر جدید او را دنبال کردند.

اما هنگامیکه در یک اجلاس سالانه به طور ویدئویی از ترامپ درباره تصمیمش برای بازگشت به توئیتر سوال شد، او گفت: دلیلی برای این کار نمی بینم.

او در ادامه افزود: پلتفرم اجتماعی خود به نام تروث را راه اندازی کرده که تعامل آن با کاربران بهتر از توئیتر است و عملکرد آن نیز خارق العاده بوده است.

علاوه بر آن ترامپ اعلام کرد توئیتر با مشکل بات ها و حساب های کاربری جعلی روبرو است.

  • ۰۱/۰۸/۲۹

ترامپ

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">