ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعطیلی پلتفرم واقعیت مجازی مایکروسافت

| دوشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

 مایکروسافت پلتفرم واقعیت مجازی خود را تعطیل می کند
مایکروسافت تصمیم دارد پروژه های بلندپروازانه خود را محدودتر کند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد پلتفرم واقعیت مجازی اجتماعی خود به نام AltspaceVR را تعطیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت را خریده بود.

این غول فناوری دلیل تصمیم خود را تمایل به تمرکز روی Mesh( پلتفرم ترکیبی واقعیتی شرکت) اعلام کرده است. این پروژه در ۲۰۲۱ میلادی اعلام شد.

در بیانیه مایکروسافت آمده است: ما مشتاق آینده هستیم از جمله راه اندازی مایکروسافتMesh که پلتفرمی نوین برای برقراری ارتباط و همکاری است که با فعال کردن مکان های کاری در سراسر جهان آغاز به کار می کند.

اخبار تعطیل شدن این پلتفرم درحالی منتشر می شود که چندی قبل مایکروسافت اعلام کرد حدود ۱۰ هزار کارمند را تا پایان ماه مارس اخراج می کند.

به نوشته وب سایت «ویندوز سنترال» مایکروسافت تصمیم دارد تمام تیم Altspace VR را به عنوان بخشی از سازمان حذف کند. بلومبرگ نیز در گزارشی اشاره کرده مایکروسافت تعداد کارمندان تیم «هولولنز» را کاهش داده است.

  • ۰۱/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">