ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف شرکت های pap

| دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۸۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

دوازدهمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور اعضا ، سی‌ام خردادماه در خصوص تصمیم‌گیری در مورد وضعیت ‪ ۳‬شرکت دارای پروانه ندا (اینترنت پر سرعت) تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،در این جلسه، پس از بررسی سوابق موضوع با درخواست مطرح شده شرکت "کارا امین ارتباط"، مبنی بر اعمال تخفیف نسبت به مبلغ خسارات عدم انجام تعهدات تعیین شده موافقت نشد.
در این جلسه قرار شد بر اساس مصوبات موضوعه قبلی اقدام شود، در ادامه جلسه، درخواست "گروه فن آوا" مبنی بر تمدید مهلت به منظور انجام تعهد تکلیفی بابت نصب تعداد ‪ ۴۰‬هزار پورت ‪ XDSL‬مطرح شد.
کمیسیون با افزایش مدت شش ماه به مهلت تعیین شده موافقت کرد و مقرر شد سازمان نسبت به دریافت گزارش نصب پورت‌ها توسط این شرکت و شمارش فوری آن در پایان مهلت تمدیدی و ارائه گزارش کامل موضوع به کمیسیون اقدام کند.
در خاتمه جلسه، با توجه به گزارش اتمام نصب ‪ ۴۰‬هزار پورت در ‪ ۱۶‬مرکز استان کشور توسط شرکت "لایزر"، ایفای تعهد شرکت در ارتباط با پوشش جغرافیایی نصب پورت‌های مورد تعهد، مورد تائید قرار گرفت.
با توجه به تقسیط مبلغ جبران عدم انجام تعهدات قرار شد در صورت عدم پرداخت اولین قسط اعلامی تا مورخه سی و یکم تیرماه و یا تاخیر بیش از ‪۱۵‬ روز در پرداخت اقساط بعدی نسبت به لغو پروانه این شرکت اقدام شود.

  • ۸۵/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">