ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توصیه های همراه اول برای خرید کارت شارژ

| چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۱ نظر

مشترکان همراه اول می‌توانند جهت سهولت دسترسی به شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری علاوه بر فروش حضوری از طریق اینترنت، پایانه‌های فروش (POS) و دفاتر خدمات ارتباطی (بصورت اینترانتی) سیم‌کارت‌های خود را شارژ کنند.

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران آمده است: عرضه‌ی شارژ از طریق اینترنت و پایانه فروش (POS) برای خرید مستقیم متقاضیان از سامانه‌های طراحی‌شده است لذا توصیه می‌شود برای تهیه روش اینترنتی و پایانه فروش شخصا اقدام به خرید کنند. بدیهی است در صورت مراعات نکردن موارد مذکور و بروز اشکال، این شرکت هیچ‌گونه مسوولیتی را نمی‌پذیرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: در خرید به صورت الکترونیکی از طریق دفاتر خدمات بخش خصوصی حتما خرید در محل دفتر صورت پذیرفته و شخصا رسید را از مسوول فروش دفتر دریافت کنید. در صورت علاقه‌مندی برای امکان کنترل‌های بعدی شماره تلفن همراه اعتباری خود را جهت درج در رسید ارائه فرمایید.

در اطلاعیه همراه اول همچنین توصیه شده که پس از استفاده از رمز کارت شارژ یا برگه حاوی رمز کارت (در روش‌های مذکور) جهت جلوگیری از مشکلات آتی حتما آن را معدوم کنید؛ قیمت خرید کارت شارژ اینترنتی، الکترونیکی و یا از طریق پایانه فروش 100 هزار و یا 200 هزار ریال است.

  • ۸۶/۱۲/۱۵

نظرات  (۱)

من نظری ندارم اما می خواهم بدانم چتوری باید کارت شارژ رو به صورت اینترنتی بخرم.قبلا از کمکتون تشکر میکنم.منتظر پاسختون هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">