ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جلسات سه شنبه شورای شهر آنلاین شد

| سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

اعضای شورای شهر تهران به برگزاری جلسات آنلاین روزهای سه شنبه رای مثبت دادند.
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز طرحی با قید دو فوریت در خصوص اصلاح جدول زمانبندی برگزاری جلسات شورای شهر را روی میز بررسی قرار دادند و محسن هاشمی در توضیح این دو فوریت گفت: با توجه به شرایط کرونایی یک طرح با قید دو فوریت ارائه شده است که از شما می‌خواهم به دو فوریت این طرح رای دهید.

بهاره آروین عضو هیات رئیسه شورا پس از تصویب دو فوریت این طرح با اشاره به جزئیات آن گفت: بر اساس این طرح تا پایان بحران کرونا که حداقل خرداد ماه تعیین شده است جلسات روزهای یکشنبه شورا در صحن و به صورت علنی برگزار می‌شود اما جلسات روزهای سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

وی افزود: جلسات سه شنبه از ساعت 9 تا 12 و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود که در آن حضور همه اعضا الزامی است که به تبادل نظر و گزارش گیری پرداخته می‌شود که این مصوبه به اصلاحیه تقویم جلسات شورا در شش ماهه اول امسال اضافه می‌شود.

حجت نظری در مخالفت با جزئیات این طرح گفت: آئین‌نامه شورا توسط هیات وزیران مصوب می‌شود و در متن آئین‌نامه به صراحت عنوان شده است که جلسات شورا می‌بایست حتما در صحن علنی برگزار شود و در این آئین‌نامه به مکان برگزاری تاکید شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات در جایی به غیر از شورای شهر خلاف قانون است و به نظر می‌رسد هیات تطبیق فرمانداری حتما باید این موضوع را رد کند. چرا که بر خلاف قانون است.

محمود میرلوحی در موافقت با جزئیات این طرح گفت: بر اساس قانون شورای شهر ماهانه حداقل باید دو جلسه برگزار کند اما خودمان تصمیم گرفتیم که ماهانه شش جلسه علنی داشته باشیم و ما در حال حاضر می‌خواهیم در مورد جلسات مازادمان تصمیم گیری کنیم.

وی با بیان اینکه در این جلسات آنلاین قرار نیست مصوبه‌ای داشته باشیم بلکه مذاکرات و گزارش گیری انجام خواهد شد، گفت: ما در شرایط جنگ کرونا هستیم و باید این شرایط را تا عبور از این بحران قبول کنیم.

 نهایتا محسن هاشمی به شوخی به اعضا گفت: می‌دانید که در صورت بروز استرس و اعصاب خوردکنی ویروس کرونا بیشتر در بین افراد شیوع پیدا می‌کند و از شما می‌خواهم که با این بحث‌ها و به هم زدن اعصاب یکدیگر فضا را برای کرونا باز نکنید و جلسات را نرم و با حوصله پیش ببریم.

نهایتا اعضای شورای شهر تهران به جزئیات این طرح دو فوریتی نیز رای مثبت دادند و بر این اساس جلسات روزهای سه شنبه شورای شهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">