ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حرف و حدیث های الکامپی آغاز شد

| دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

حضور در نمایشگاه الکامپ، با توجه به صرف هزینه‌‏های چشم‌‏گیر ، بازده خوبی به همراه ندارد.
دکتر محمد اسمی ، مدیر عامل شرکت آفتاب و نایب رییس کمیته VOIP انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب ، اظهار داشت: با توجه به آن که در سرویس‌‏های اینترنتی نوآوری خاصی مشاهده نمی‌‏شود ، حضور در نمایشگاه الکامپ برای شرکت‌‏هایی که این گونه سرویس‌‏ها را ارایه می‌‏دهند ، بدون بازده است.

وی ، با اشاره به مسایل اقتصادی ورود به نمایشگاه الکامپ ، خاطرنشان کرد: شرکت‌‏های اینترنتی باید هزینه‌‏های بسیاری را برای حضور در این نمایشگاه متحمل شوند که هیچ برگشتی ندارد.

دکتر اسمی، با اشاره به شرکت آفتاب به عنوان عرضه‌‏کننده تلفن اینترنتی (اورجینیشن) ، یادآور شد:تلفن اینترنتی جذابیت خاصی برای بازدید کننده ندارد و با توجه به این که تلفن اینترنتی در کشور شناخته شده است ، حرف خاصی برای گفتن ندارد.

نایب رییس کمیته VOIP انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ، با بیان این که حضور شرکت‌‏های VOIP در نمایشگاه آنها را به سمت رقابت در قیمت سوق می‌‏دهد، تصریح کرد: این رقابت منجر به حذف درآمد شرکت‌‏های کوچک می‌‏شود که با این وجود بهتر آن است که بدون ایجاد هیاهو به سرویس‌‏ دهی کاربران پرداخته و در این نمایشگاه شرکت نکنیم.

مدیرعامل شرکت آفتاب ، حضور در نمایشگاه الکامپ را هزینه‌‏بر دانست و تاکید کرد: الکامپ برای اغلب شرکت‌‏ها در انتها درآمد و

آورده‌‏ای دارد ، اما در صنف تلفن اینترنتی ، نه تنها درآمد ندارد ، بلکه باید به عنوان هزینه تبلیغاتی به آن نگاه شود.

وی ، همچنین در خصوص قیمت اورجبنیشین در کشور ، اظهار داشت: کمیته VOIP در نظر دارد سقف و کف قیمت‌‏های تلفن اینترنتی را مشخص کرده و به کلیه شرکت‌‏های عضو انجمن ابلاغ کند تا شرکت‌‏ها با رعایت این تعرفه‌‏ها به کاربران سرویس دهند.

دکتر اسمی ، تشکیل اتحادیه شرکت‌‏های اینترنتی را گام موثری در جهت ساماندهی بازار VOIP عنوان کرد و گفت: مجوز اتحادیه مراحل نهایی را طی می‌‏کند و در صورت تشکیل ، همه شرکت‌‏های عضو ملزم به رعایت قوانین خواهند شد.

نایب رییس کمیته VOIP انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ، با اشاره به برگزاری سمینار VOIP در اوایل اردیبهشت ماه جاری ، اظهار داشت: در این سمینار نگاهی به چشم‌‏انداز آینده VOIP خواهیم داشت و تعرفه‌‏های قیمت اورجبنیشین را به شرکت‌‏ها ارایه می‌‏کنیم.

  • ۸۵/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">