ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمله سایبری به تلویزیون اینترنت صداوسیما

| چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

سایت «تلوبیون» وابسته به سازمان صداوسیما روز سه‌شنبه دچار حملات سایبری شده و برای دقایقی از دسترس خارج شد اما علی رغم حملات این سایت در این روز میزبان بیش از چهار میلیون مراجعه کاربر برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و امارات بوده است.

از ساعتی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد تلوبیون با اختلال در پخش برنامه‌ها مواجه شده است. تلوبیون در توییتر خود حملات سایبری را تائید کرده است.

در توییتی که از طریق حساب کاربری تلوبیون منتشر شده آمده است: امروز علی رغم حملات سایبری گسترده، تلوبیون میزبان بیش از چهار میلیون مراجعه کاربر برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و امارات بود. همچون گذشته در تلاشیم با سرویس دهی پایدار به ارتقای تجربه کاربری و بهبود کیفیت بپردازیم.

به گزارش ایرنا، تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـداوسـیماست که با توجه به استـقبال مخـاطبان، امروز به یکی از بزرگترین رسانه‌های دیجیتالی فارسی زبان تبدیل شده است.

تلوبیون حمله های سایبری را تایید کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">