ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دست هایتان را به آسمان بلند کنید

| چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – گل بود به سبزه نیز آراسته شد. دست هایتان را به آسمان بلند کنید البته این بار نه فقط برای دعا بلکه برای تلاش جهت ارسال یک sms ناقابل. چند روزی است که ارسال sms هم در این مملکت دچار مشکل شده. چند روز پیش نیز یکی از آن مقامات آگاه که در صورت افشای نامش دچار مشکل خواهد شد و لذا مجبور است پشت نام آگاه و مطلع حرف بزند گفته بود مشکلات جدید sms در تهران به وضعیت بد شبکه و واگذاری های جدید مربوط می شود.

با این تفاسیر حلقه اماکن موجود جهت امکان برقراری هر نوع ارتباط در تهران تنگ تر وتنگ تر می شود و در صورت ادامه این وضعیت اگر بچه دارید که خوب موضوع حل است و کسانی هم که بچه ندارند می توانند تلفن همراه خود را به عنوان وسیله ای جهت بازی و سرگرمی در اختیار بچه دیگران قرار دهند و به زمانی بازگردید که اصلاً موبایلی در کار نبود.

خلاصه آنکه این روزها برای ارسال sms باید دستتان را به آسمان بلند کنید و مثل دستگاه های طلایاب که روی زمین می چرخانند و دنبال ذرات طلا می گردند، شما نیز باید دست هایتان را به آسمان بلند کنید و در جست و جوی ذره ای سیگنال باشید. کمی به چپ کمی به راست کمی جلو کمی عقب نشد نه؟ دوباره امتحان کنید این بار زاویه دستتان را چند سانت عوض کنید و از اول تلاش کنید.

کمی هم صبور باشید. برای ارسال یک sms نیم ساعت وقت چیز زیادی نیست که شما خودتان را ناراحت می کنید.

  • ۸۴/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">