ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین عرضه اولیه بورس به روش مجازی

| چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

امروز در مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ٣٣٠ میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و ٨۵ میلیون و پانصد هزار سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز شنبه مورخ ٢۴ اسفند معادل ١۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد زکوثر به قیمت هر سهم ١٣١٢٠ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
بورس۲۴ : امروز در مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد 330 میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و 85 میلیون و پانصد هزار سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز شنبه مورخ 24 اسفند معادل 15 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد زکوثر به قیمت هر سهم 13120 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به 334شرکت رسید و به ارزش بازار 36080 میلیارد ریال افزوده شد.
گفتنی است ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد زکوثر با ثبت بیش از 1675983 کد معاملاتی تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر تعداد 200 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.
یادآوری می شود با توجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی مبنی بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان و اصحاب رسانه، مراسم عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، با عنایت به زیرساخت الکترونیکی بازارسرمایه به صورت مجازی برگزار و پخش گردید.

  • ۹۸/۱۲/۲۱

سازمان بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">