ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ارتباطات زیرساخت از تامین ۵۳ لینک ماهواره ای VSAT در روستاهای سیستان و بلوچستان که امکان پوشش زمینی اینترنت ندارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در راستای عدالت ارتباطی در استان سیستان و بلوچستان، تأمین ارتباطات مناطقی که امکان اجرای شبکه فیبر و پوشش رادیویی ندارند با استفاده از لینک‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود.

در این راستا با دستور وزیر ارتباطات در جهت ارتقا پوشش ارتباطات و پایداری شبکه در سطح استان به ویژه مناطق روستایی و به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در فاز اول، شرکت ارتباطات زیرساخت جهت تأمین ارتباطات مناطقی که امکان برقراری شبکه فیبر و پوشش رادیویی ندارند، اقدام به راه اندازی ۵۳ لینک ماهواره‌ای VSAT می‌کند.

تأمین سریع این تجهیزات به دنبال جلسه‌ای که با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مدیران حوزه ارتباطات استان و اپراتورها برگزار شد، در دستور کار قرار گرفت.

شرکت زیرساخت تاکید کرد که به منظور تسریع در ارتقا پوشش ارتباطات، هماهنگی فنی با اپراتورهای مختلف برای ارسال تجهیزات جهت توزیع در نقاط مورد نیاز استان، در دست انجام است.

همچنین وظیفه تأمین تجهیزات فنی، فیبر نوری، دیزل ژنراتور، دکل و آنتن برخی نقاط به شرکت ارتباطات زیرساخت محول شده که اقدامات مقدماتی آن برای تسریع در تأمین این تجهیزات توسط اداره ارتباطات زیرساخت استان در حال انجام است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">