ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس جمهور از تخلفات وزارت ارتباطات حمایت می‌کند

| پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مرم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات سبب شده حاکمیت در فضای مجازی محقق نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در گفتگو با آنا، با اشاره به برخی ولنگاری‌ها در فضای مجازی و محتواهایی با موضوع شیوع ویروس کرونا که نگرانی مردم را در پی داشت، اظهار کرد: مسلماً وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات عامل اصلی در کنترل نکردن چنین ناهنجاری‌هایی است. خلأ نظارت از سوی مسئولان سبب شده درگاه‌های دیگر بر فضای فکری کشور مسلط شده و بسته‌های محتوایی خود را به افکار عمومی القا کنند.

وی افزود: متأسفانه حمایت‌هایی که شخص رئیس جمهور نسبت به تخلفات وزارت ارتباطات در ولنگاری فضای مجازی دارد نیز مزید بر علت است.

عضو فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات سبب شده حاکمیت در فضای مجازی محقق نشود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با کنترل فضای اینترنت می‌توانیم بهترین خدمات را در ارتباط با نیازهای مردم ارائه کنیم. بنابراین چیزی که ضرورت دارد، اینترنت ملی است که باید به آن بپردازیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">